JDT BLOGGER

Saturday, April 20, 2019

We Love You Babah



Semalam dia hantar gambar ni lepas video call dengan anak-anak. Macam biasa hujung minggu kami di rumah, hujung minggu dia di luar. Dia cakap, bulan ni kena kerja keras, bulan depan nak beli barang untuk raya. 😔
.
Malam tadi, lepas dia call, aku terus doa semoga apa yang dia buat untuk kami, Allah permudahkan.
.
Tadi lepas call dia, aku terus rasa rindu. Selalunya kalau sehari, jarang aku nak sempat rindu. Sebab dah biasa kena tinggal.
.
Tak tahulah, sebab malam ni malam Nisfu Syaaban ke apa, tapi memang rindu. .
Semua tengah tunggu dia balik. Kejap-kejap tanya, kejap-kejap bukak pintu.
.
Kalau lah dia tak ada, aku pun tak sekuat sekarang ni.
.
Aku ni banyak sangat dosa dengan dia, tapi dia tetap layan aku baik.
.
Sayang, i tau u baca. I am sorry, for everything. Terima kasih selalu sokong i. Semoga Allah tunaikan impian u. Aaminn Ya Mujib.
.

#kamiyangmenjalankanamanah #demibeyblade #demilegoland #demibajuraya #weloveyoubabah

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING