JDT BLOGGER

Thursday, May 30, 2019

Persiapan Raya Keluarga FarAmy #2 - Kuih Raya

Hai korang.

Tahun ni, pertama kali jugak aku tak ada mood nak buat kuih raya. Tapi, in shaa Allah, ada sesuatu untuk ibu mengandung. Sebab ibu mengandung dah mintak buat dari awal lagi, hehe. Apa dia? Nanti aku kongsikan.

Alhamdulillah, hari ni selesai semua hutang-hutang kuih raya yang tempah dengan orang. Beli untuk mertua dan abah je. Rumah aku? Adalah sebalang dua, kot-kot ada yang sudi nak datang ke rumah. Hehe. Apapun, Raya adalah masa untuk kita raparkan silaturrahim bukan untuk tengok kuih raya siapa paling banyak, ooopppsss..

Korang dah start cuti raya ke tu?

LIRIK LAGU SUMPAH - NAIM DANIEL

Jika harusku bersabar dengan segala derita
'Ku terima
Jika pahitnya terasa
Bagai dipenjara tanpa
Bicara 'ku rela
Cinta akan 'ku mengasihimu
Sehingga nadiku tiada lagi berlagu
Andai rembulan tidak lagi mampu bercahaya
Terangilah gelapku walau dalam gelita
Dengarkanlah aku
Jiwaku tulus untukmu
. . .
Jika harusku bersabar dengan segala derita
'Ku terima
Jika pahitnya terasa
Bagai dipenjara tanpa
Bicara 'ku rela
Cinta akan 'ku mengasihimu
Sehingga nadiku tiada lagi berlagu
Andai rembulan tidak lagi mampu bercahaya
Terangilah gelapku walau dalam gelita
Dengarkanlah aku
Jiwa 'ku tulus untukmu
'Ku harap kau mendengar apa yang
'Ku bisikan…

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING