JDT BLOGGER

Friday, May 31, 2019

Rezeki Ramadan 1440H

Assalamualaikum semua.

Apa khabar? Aku, Alhamdulilah, bertambah sihat.

Aku nak kongsi kegembiraan dengan korang. Alhamdulillah, sejak jual Sobella ni kan, rezeki aku bertambah-tambah. Syukur. Niat aku nak bantu orang ramai dapat bibir yang cantik dan sihat dipermudahkan. Bukan apa, aku sendiri tak boleh pakai sembarangan Lipmatte. Pernah je aku cuba beberapa lipmatte jenama lain, namun hasil yang aku dapat? Tak MEMUASKAN. Bibir jadi kering dan tak sekata. Ada jugak yang menyebabkan bibir aku lebam dan mengelupas.

Sungguh, dengan Sobella ni aku ragu-ragu. Sehinggalah, Allah bukakan pintu hati aku untuk beli Sobella ni. Syukur, ya ALLAH. 

Sekarang, Sobella sedang menjadi bualan ramai, maka aku sebagai penjual mendapat tempiasnya, syukur. Semuanya Allah dah tulis. Semuanya! Syukur.

Nanti korang nak beli Sobella, boleh lah mesej aku ya.

Farhanah
016 725 3014

LIRIK LAGU BERSYUKUR SEADANYA – HAEL HUSAINI

Wahai semua insan
Takbir berkumandang akhir ramadhan
Siap sedia pulang ke desa menyambut raya
Wahai semua insan
Berjabat tangan bersama semua
Pinta ampun maaf pada mereka
Jernihkan sengketa
Hati gembira berjumpa semua
Sanak saudara pagi raya
Sedih terasa mengenang pada
Insan yang dulu kini tiada
Selamat hari raya
Selamat hari raya
Sambut sederhana biarlah bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Selamat hari raya
Bahagiakan keluarga bersyukur seadanya
Wahai semua insan
Ingat ingat bila nak berbelanja
Sedikit tak apa berpada pada
Bersyukur nikmatnya
Hati gembira berjumpa semua
Sanak saudara pagi raya
Sedih terasa mengenang pada
Insan yang dulu kini tiada
Selamat hari raya
Selamat hari raya
Sambut sederhana biarlah bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Selamat hari raya
Bahagiakan keluarga bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Selamat hari raya
Sambut sederhana biarlah bersyukur seadanya
Selamat hari raya
Selamat hari raya
Selamat hari raya

Bahagiakan keluarga bersyukur seadanya
Bahagiakan keluarga bersyukur seadanya

p/s : aku dok terfikir, ini lagu raya ke teater. hehe, bujang-bujang aku suka plak tengok tu. huhu.

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING