JDT BLOGGER

Tuesday, June 04, 2019

LIRIK LAGU DONDE - ANDI BERNADEE

Ke mana kau pergi
'Ku masih mencarimu
Ke mana kau hilang
(Um bae um bae)
Ke mana kau pergi
'Ku masih mencarimu
Ke mana kau hilang
(Um bae um bae)
Donde donde donde
Ta da da
Donde donde donde
Oh na na
Donde donde donde
Ta da da
(Um bae um bae)
Susah atau senang
Janji selamanya
Apa yang harus 'ku lakukan
Apa pun 'ku rela
'Ku masih mencarimu di sana di sini
Aku takkan membiar kamu sendiri
Mama tak pasti
Ayah tak pasti
NO
Bermula tiap hari
Dari hari ke minggu
Dari minggu ke bulan
Donde
Ke mana kau pergi
'Ku masih mencarimu
Ke mana kau hilang
(Um bae um bae)
Ke mana kau pergi
'Ku masih mencarimu
Kemana kau hilang
(Um bae um bae)
Donde donde donde
Ta da da
Donde donde donde
Oh na na
Donde donde donde
Ta da da
(Um bae um)
Aku cuba mengingat kembali
Segala salah silap
Setiap kali

P/S : Aku suka gila lagu ni, cute je macam artisnya, aucchhh!

Penjelasan

Assalamualaikum w.b.t.

Semalam, aku ada upload video dan gambar suasana di pejabat. Rupanya video itu menimbulkan banyak spekulasi oleh orang-orang yang tidak tahu hujung pangkal cerita. Huhu.

Okay, macam ni, aku bukan tak dapat cuti raya. Aku dapat je kot. Cuma video tu aku nak tunjuk keadaan aku setiap petang sorang-sorang. Setiap tahun, tanpa gagal. Kena plak nak dekat raya, masih sama. Tapi hari ni, masih ada rakan sekerja yang bekerja. Aku jadi macam janggal, sebab biasanya sehari sebelum raya tak ada orang kat pejabat ni, huhu.

Apapun, kita memang tak akan dapat memuaskan hati semua orang kan? 

So, bersangka baik jelah. Kbai.

!!Jom Tambah Pendapatan!!

DUIT SHOPPING