Wednesday, February 12, 2020

Wordless Wednesday 7/2020 : #KitaBaikRamaiSayang





Masa tahu Almarhum buat hashtag #KitaBaikRamaiSayang tu aku dah tahu dia ni memang hati baik.

Aku jarang ikut cerita dia sebab dia banyak kat Astro je, tapi selalu tengok video dia dekat IG.

Sebab dia lah aku berani juga fikir “Gemuk Is Awesome”. Emm, tiba-tiba teringat orang cakap yang gemuk ni tak boleh lari dari penyakit. Tapi percayalah, semua penyakit in shaa Allah, boleh cuba cari ubat atau rawat. 

Tapi kalau kita ada penyakit hati, hasad dengki dan sewaktu dengannya, maka sampai bila-bila kita tak akan berjaya. Kalau berjaya pun kita berjaya dalam kelompok kita.

Ubah diri dahulu sebelum sibuk mengubah orang lain.

Be Yourself.

Fana Hana

!!Jom Tambah Pendapatan!!